• Gdańsk - Warszawa - Wrocław - Londyn
  • kontakt@efektywnymarketing.pl

Facebook Nie Przynosi Korzyści? 5 Argumentów, Które to Obalą!

Facebook Nie Przynosi Korzyści? 5 Argumentów, Które to Obalą!

Facebook to miejsce, gdzie codziennie pojawiają się miliony ludzi.
Z całego świata, na krótszą chwilę lub na większą część dnia. W jaki sposób z tego skorzystać i przekuć ten fakt na zysk dla firmy?

To pytanie, które zadaje dzisiaj sobie mnóstwo ludzi. W tym wpisie dostarczam Ci odpowiedź. Dowiedz się, co tracisz, jeśli Twoja firma jeszcze nie istnieje na Facebooku. Czas na fanpage. Im szybciej go założysz, tym szybciej dotrzesz do nowych klientów. Przygotowałem dla Ciebie kilka dowodów, które wyraźnie to pokazują.

 

Zdjęcia Kotów, Memy i Filmiki – Odstaw To!

 

Facebook, owszem, powstał po to, by łatwiej dzielić się różnymi treściami. Multimedia, które są dzisiaj tak wszechobecne w naszej codzienności,
na fejsie rozprzestrzeniają się z prędkością światła. Praktycznie w każdej sekundzie pojawia się mnóstwo zdjęć, filmików, plików muzycznych. Fakt.
Tylko że samo przeglądanie tych zasobów nie sprawi w żaden sposób, że zarobisz więcej pieniędzy, zdobędziesz jeszcze więcej klientów.
Nie rozwiniesz też swojej firmy.

 

Co w takim razie robić? Doskonale, że pytasz 🙂

 

Stworzenie fanpage’a jest bardzo dobrym krokiem do tego, by wyjść do ludzi
z tym, co masz do zaoferowania. Poza tym, z prowadzenia strony firmowej
na Facebooku wynikają naprawdę liczne zalety. Dzięki temu, że będziesz promować swoją witrynę w tym medium społecznościowym, szybko dostrzeżesz szereg nowych furtek do zarabiania pieniędzy. Potwierdzone info 🙂

 

Poniżej przedstawiam 5 kluczowych zalet, które da Ci posiadanie
i prowadzenie fanpage’a na Facebooku. Zobacz i przekonaj się o tym.

 

1. Docierasz do Większej Liczby Klientów

 

To, że na Facebooku jest X użytkowników, nie znaczy jeszcze, że każdy polubi Twoją stronę. Ale, przy tak dużej liczbie potencjalnych Klientów, przy zorganizowanym odpowiednio działaniu, na pewno zdobędziesz nowych odbiorców swoich produktów czy usług. Jeśli mimo posiadania profilu firmowego na FB i dostarczania treści, nie docierają do Ciebie nowi odbiorcy, koniecznie skontaktuj się z nami. Dostarczymy Ci profesjonalny Przyciągacz Klientów na FB.
Gwarantuję, efekty przyjdą szybciej, niż jesteś to sobie w stanie wyobrazić 🙂

 

2. Zdobywasz Więcej Wartościowych Leadów

 

Sam fakt, że masz profil firmowy na Facebooku i ludzie go lubią, jeszcze nie przekłada się na Twój zysk. Owszem, trafiają się pojedyncze przypadki,gdy osoba trafiająca na Twój fanpage staje się klientem, który często do Ciebie wraca. Jasne, jednak by długofalowo osiągać zysk przy wsparciu FB, potrzebne jest coś więcej. Wyobraź sobie, że któregoś pięknego dnia portal Zuckerberga znika. Przestaje działać. I co teraz? W sytuacji, jeżeli nie zbudowałeś relacji z odbiorcami z Facebooka, kompletna katastrofa. Nie odnajdą Cię już i na pewno do Ciebie nie trafią.

 

Trzeba pójść krok dalej. Konstruuj treści w taki sposób, by móc zbierać kontakty do Twoich klientów poza tym konkretnym kanałem w social media.  Zbieraj maile, dodawaj je do swojej bazy.

 

Pamiętaj jednak, że przy dostarczaniu treści w późniejszym czasie, musisz postępować w sposób rozsądny. Jeśli będziesz bombardować Klientów mailami kilka razy dziennie (tak, zdarzają się takie przypadki), efekt będzie tragiczny. Ludzie zaczną masowo uciekać z Twojej listy. Przy przemyślanej, dobrze zorganizowanej wysyłce, budujesz z klientem relację. Więź, która opiera się na wzajemne zadowolenie obu stron. Dostarczając maile do ludzi zebranych z Facebooka, dawaj zawsze wartościowe informacje. Dzięki temu, chętniej będą Cię czytać, chętniej korzystać z Twojej oferty. No i dodatkowo, co bardzo ważne, częściej pojawią się na Twoim firmowym profilu na Facebooku.

 

3. Lepiej Gospodarujesz Wydatkami na Marketing

 

Założenie Fanpage kosztuje 0 zł. Słownie: zero złotych. Facebook (póki co) nie pobiera opłat od ludzi, którzy chcą mieć w tym portalu społecznościowym swoje strony biznesowe. Nie musisz też wydawać pieniędzy na profesjonalne cover photo i zdjęcie profilowe do Twojej strony. Możesz wykorzystać kilka fotografii, które masz na własny użytek. Zdjęcia produktów, logo, zdjęcia
„z życia firmy”, w zupełności wystarcza na początek.

 

Co do reklam, ważna sprawa. Reklamy na FB kosztują, ALE:

 

  • są znacznie tańsze, niż tradycyjne formy reklamowania jak ulotki, ogłoszenia w prasie itp.
  • 1000 razy dokładniej targetowane

 

Co to w praktyce oznacza dla Ciebie? Tyle, że bardziej efektywnie wydatkujesz swój budżet marketingowy. I przede wszystkim, wyraźnie zwiększasz skuteczność. Reklama na FB to inwestycja. Zlecona do realizacji profesjonalistom, którzy wiedzą jak skonstruować i zoptymalizować kampanię, daje Ci wymierną korzyść. Na przykład taką, że pozyskujesz nowego klienta, wydając mniej niż złotówkę na osobę. Brzmi zachęcająco i zyskownie, prawda? Racja, dokładnie tak jest!

 

4. Budujesz Lojalność Wobec Marki

 

Takie są fakty. Poza miejscem, które pomaga ci zbudować bazę klientów
i sprzedawać produkty, Facebook to jeszcze jedno. Zapamiętaj: to Facebook czyni cuda, jeśli chodzi o budowanie lojalności wobec Twojej marki.

 

Co to znaczy?

 

Jeżeli regularnie dostarczasz treści, które są wartościowe, angażujące
i czasem dostarczają rozrywki, Twoi odbiorcy – followersi – będą z Tobą.
Będą reagować, będą dawać wyrazy zainteresowania. Nawet jeśli czasem zdarzą Ci się facebookowe potknięcia. Nic nie szkodzi.
Dzisiaj ludzie szukają online firm, marek, od których potem kupią.
I non stop przeszukują w tym celu social media. To Twoja przewaga. Będąc częścią FB jesteś na doskonałej pozycji do tego, by budować wartościowe relacje i naprawdę wyraźnie zwiększać swoje zyski.

 

Bądź aktywny i odpowiadaj. Na komentarze, na wiadomości, które spłyną
na skrzynką na fanpage. Po prostu pokaż, że jesteś dostępny. Słuchaj, reaguj, odpowiadaj, okazuj otwartą postawę wobec tego, z czym trafiają do Ciebie fani na Facebooku.

 

5. Kierujesz Większy Ruch na Stronę Internetową

 

Dokładnie. Treści dostarczane na Facebooku, umiejętnie kreowane, mają ważne zadanie. Skierować ludzi na Twoją oficjalną internetową stronę.
Bardzo ważne jest to, że dzisiaj po wpisaniu linka w treść postu, Facebook automatycznie pobierze grafikę przypisaną do linku. Pobierze także tekst.

 

A teraz najlepsze. Dam Ci sposób na zwiększenie atrakcyjności takiego postu
w oczach odbiorców. Tekst nagłówka i tekst rozwinięcia, który Facebook pobiera z linku jest edytowalny. Czyli możesz zmienić treść, zarówno nagłówka, jak i rozwinięcia. Dobrze dobrane do postu zdjęcie, w połączeniu z tekstem, przyciąga uwagę pięciokrotnie bardziej, niż wrzucenie samego linku bez grafik lub pozostawienie wszystkiego w „fabrycznej” formie.

 

W jednym z kolejnych wpisów dostaniesz kolejne cenne wskazówki, jeśli chodzi o istnienie Twojej marki na Facebooku. Już teraz mogę powiedzieć jedno. Zmiana nastawienia do tego popularnego społecznościowego portalu, zmieni też Twoje nastawienie do prowadzenia biznesu. Przekonaj się, jak bardzo…

 

Wypatruj już teraz z ekscytacją kolejnego wpisu na efektywnymarketing.pl! 🙂

leave a comment