Instagram jest nieodłącznym elementem branży beauty. Dla makijażystek, platforma ta stała się przestrzenią do pokazywani...
Jak zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube
Teraz, gdy stworzyłeś kanał marketingowy na YouTube w ramach swojej strategii marketingu wideo, czas przejść do kolejneg...
Jak wyciągnąć jak najwięcej z komunikatu prasowego
Chociaż komunikaty prasowe mogą nie być już główną metodą rozpowszechniania informacji o firmie w naszym nowoczesnym spo...
Spraw, aby Twoje reklamy online były trafne i osobiste
Reklama nie musi być czymś złym. Reklamy online mogą być przydatne, jeśli są trafne, merytoryczne i spersonalizowane. Ma...
Jak zacząć przygotowania do świąt w tym roku
Święta Bożego Narodzenia przed nami! Ludzie już zaczęli szukać pomysłów na prezenty świąteczne. Czy zacząłeś już planowa...
Umieszczanie reklam w sekcji Eksploracji
Wraz z pojawieniem się nowej sekcji na Instagramie wkrótce zaczniemy widzieć reklamy na stronie Eksploruj. Strona Eksplo...
Hej Alexa, jak optymalizować wyszukiwanie głosowe?
Jeśli jeszcze nie korzystasz z wyszukiwania głosowego, na pewno widziałeś reklamy w telewizji. Każdego dnia coraz więcej...
Łączenie SMS + email: jaka strategia jest najlepsza?
Marketing e-mailowy od dawna jest jednym z najpotężniejszych kanałów marketingu cyfrowego dostępnych dla marek, które ch...
10 zasad pisania UX, które powinieneś znać
Wyobraź sobie, że użytkownik aplikacji do wspólnych przejazdów przypadkowo zamienił miejsce odbioru i dojazdu. Lub jeśli...
5 sposobów na „doładowanie” Twoich Landing Page
W Efektywny Marketing wiemy, jak trudno jest zbudować stronę docelową o wysokiej konwersji dla Twojej firmy i branży, al...