🌟 InstaBooster - Twój Klucz do Sukcesu na Instagramie! 🌟
🌟 InstaBooster 🌟
Twój Klucz do Sukcesu na Instagramie!
Co to jest InstaBooster?
Na pewno wiesz co to jest reguła wzajemności. Im więcej dajesz innym, tym więcej od nich otrzymujesz. Ta zasada idealnie sprawdza się w social mediach. Im więcej wykazujesz aktywności na instagramie u innych osób ( oglądasz relacje, rolki, czytasz posty, lajkujesz posty, relacje, rolki, komentujesz), tym więcej osób robi to samo u Ciebie. Dodatkowo więcej osób zaczyna Cię obserwować. Idealnym byłoby robienie tego cały czas. 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu. Wtedy liczba interakcji oraz obserwujących wzrastałaby bardzo szybko. Tylko kto ma na to czas ? I tu z pomocą przychodzi Instabooster. InstaBooster robi to za Ciebie. 24h/7 dni w tygodniu i na bardzo dużą skalę. To system automatyzacji, który pozwala na skuteczne zwiększenie Twojej widoczności na Instagramie! Automatycznie dokonuje interakcji z wybranymi przez Ciebie kontami, przyciągając uwagę i zainteresowanie do Twojego profilu. Efektem jest zwiększenie liczby obserwujących, zwiększenie liczby interakcji, a co za tym idzie, wzrost zaangażowania i sprzedaży!
Jak to działa?
I tutaj zaczyna się magia. Już wiesz co Instabooster dla Ciebie zrobi. Teraz najważniejsze Z kim to zrobi? W tej kwestii mamy wiele opcji. Interakcje oraz wszelkie inne działania podejmujemy z osobami wyselekcjonowanymi i dobranymi tak aby tworzyli Twoją grupę docelową. Są to dobrane osoby z największym potencjałem zakupowym dla Twoich produktów czy też usług. Poniżej krótki opis wdrożenia. natomiast przeczytaj wszystko do końca aby poznać pełny zakres możliwości systemu.
- Wybierasz konta posiadające dużą liczbę obserwujących, z podobnym profilem działalności do Twojego lub należące do Twojej konkurencji. Mozesz wybrać dowolną ilość kont z dowolną ilością obserwujących.
- Importujemy tych obserwujących do systemu InstaBooster a następnie wchodzimy z nimi w interakcje, o których przeczytasz w dalszej części. Ale to tylko początek możliwości. Poniżej znajdziesz szerszy opis dodatkowych opcji.
- InstaBooster automatycznie wchodzi w interakcje z tymi użytkownikami. Lajkuje ich wpisy, przegląda rolki, lajkuje rolki itp.
- Wybierasz hasztagi, które najlepiej pasują do tego co robisz lub do osób z Twojej grupy docelowej a Instabooster będzie wchodził w interakcje z osobami obserwującymi te hasztagi, lajkującymi posty z tymi hasztagami, używającymi tych hasztagów.
- Zyskujesz nowych obserwujących i zwiększasz zaangażowanie na swoim profilu!
Filtrowanie
InstaBooster ma możliwość filtrowania użytkowników instagrama, z którymi będzie wchodził w interakcje, według różnych kryteriów. Pozwala to na wchodzenie w interakcje z szerszą ale jednocześnie bardzo sprofilowaną grupą odbiorców.
Mogą to być interakcje z osobami, które:
- interakcje z osobami, które obserwują dany ( wskazany przez Ciebie ) profil, ilość profili nieograniczona,
- interakcje z osobami, które są obserwowane przez dane (wskazane przez Ciebie) konto
- interakcje z osobami, które polubiły rolkę w danym (wskazanym przez Ciebie) profilu lub polubiły konkretną/wskazaną rolkę ( szczególnie przydatne w momencie gdy ktoś ogłasza konkurs, w którym trzeba polubić dany materiał)
- interakcje z osobami, które lajkują posty (ale nie obserwują danego/wskazanego przez Ciebie profilu),
- interakcje z osobami, które używają dany/wskazany przez Ciebie hasztag w swoich postach, możesz wskazać dowolną ilość hasztagów,
- interakcje z osobami, które lajkują posty z danym/wskazanym przez Ciebie hasztagiem , dowolna ilość hasztagów
- interakcje z osobami, które obserwują dany/wskazany przez Ciebie hasztag, dowolna ilość hasztagów,
- interakcje z osobami z grup docelowych określonych wg słów/fraz kluczowych – określasz słowa/frazy kluczowe jakie określają to co robisz, docieramy do osób, które użyły ich w swoich postach, rolkach, relacjach, opisie bio,
- interakcje z osobami z grup docelowych określonych wg słów/fraz kluczowych – określasz słowa/frazy kluczowe jakie określają to co robisz, docieramy do osób, które polubiły lub skomentowały posty, rolki lub relacje, w których zostało użyte dane słowo lub fraza kluczowa,
- interakcje z osobami, które polubiły określone miejsca (używamy geolokalizacji) np Pałac Kultury, dowolna ilość miejsc,
- interakcje z osobami, które polubiły zdjęcia z określoną lokalizacją,
- interakcje z osobami, które oznaczyły dane miejsce w swoich postach, rolkach, relacjach,
- interakcje z osobami, które polubiły lub skomentowały posty, rolki, relacje z oznaczeniem danego miejsca,
- interakcje z osobami umieszczającymi treści na karcie eksploruj ( Karta Eksploruj jest miejscem, w którym pojawiają się treści publikowane na Instagramie – ich dobór zależy od zainteresowań danej osoby. Odbiorcy mogą przejść do karty Eksploruj, klikając ikonę lupy na ekranie głównym
Instagramu. Reklamodawcy mogą używać karty Eksploruj jako powierzchni reklamowej), - interakcje z osobami lajkującymi treści znajdujące się na karcie Eksploruj,
- czarna lista – wykluczenie profili wg określonych kryteriów – po określeniu słów lub fraz kluczowych system odnajduje profile zawierające je w nazwie skróconej, nazwie pełnej lub bio i nie wchodzi w interakcje z tymi profilami. Np szukając klientów dla agencji marketingowej wykluczam profile ze zwrotem “agencja marketingowa”,
- biała lista – wyszukiwanie profili wg określonych kryteriów w pierwszej kolejności – po określeniu słów lub fraz kluczowych system odnajduje profile zawierające je w nazwie skróconej, nazwie pełnej lub bio i wchodzi w interakcje z tymi profilami w pierwszej kolejności. Np szukając klientów na kosmetyki dla fryzjerów wyszukuje profile ze zwrotem “barber shop, zakład fryzjerski, fryzjer”,
- filtr komentarzy – możliwość automatycznego usuwania komentarzy zawierających określone słowa, określasz te słowa,
Nie ma żadnych ograniczeń jeśli chodzi o ilość wskazanych profili, ilość obserwujących dany/wskazany profil (może to być kilkaset tysięcy czy więcej) a także co do ilości wybieranych hasztagów czy też słów i fraz kluczowych.
Istnieje możliwość dodatkowej filtracji kont według następujących kryteriów:
- ilość obserwujących dane konto, np. minimalna ilość obserwujących osób dane konto to 300,
- staż konta – jak długo istnieje dane konto, np minimalny czas istnienia konta to 6 miesięcy,
- ilość opublikowanych postów, np minimalna ilość opublikowanych postów na danym koncie to 50,
- ilość profili obserwowanych przez dane konto,
- czas jaki upłyną od dodania ostatniego posta w liczbach dni (0-3000).
- język, np. docieraj tylko do kont prowadzonych w języku polski,
- filtr kraju – ma 2 opcje: kraj w którym konto zostało założone i opcja 2 język użyty w biogramie,
- stwórz białą listę – lista krajów, do których chcesz dotrzeć,
- stwórz czarną listę – lista krajów, do których nie chcesz docierać i mają być pominięte,
- wybór płci: kobiety, mężczyźni, kobiety i mężczyźni,
- uwzględnij listę użytkowników, którzy mają zostać pominięci, np lista osób obserwujących dany profil, hasztag itd.
Interakcje
Rodzaje interakcji, jakie wykonujemy:
- polubienia relacji,
- polubienia postów,
- obserwowanie i od obserwowywanie,
- polubienia rolek,
- oglądanie rolek,
- oglądanie relacji,
- komentowanie,
- powitalne wiadomości,
- wiadomości bezpośrednie,
- głosuj w ankiecie,
- przesuń pasek odpowiedzi w pytaniu,
- weź udział w quizie,
- reakcje emoji na relacje
- odpowiedz na pytanie zadane w relacji – jeśli ktoś ustawi naklejkę “Zadaj mi pytanie” to system zadaje automatycznie pytanie,
- wysyłanie wiadomości spersonalizowanych, np.: “Hej Tomek…”.
Jeśli chodzi o automatyczne komentarze do Twojej grupy docelowej są one spersonalizowane. Możesz sam ustalić ich treść, nawet z użyciem emotikon czy też linków ( np kierujących na ofertę, stronę internetową lub w inne wskazane przez Ciebie miejsce). System będzie generował do 50 komentarzy dziennie do Twojej grupy docelowej pod ich zdjęciami,rolkami itp.
Można ustawić okres przerwy pomiędzy kolejnymi komentarzami na danym profilu. Zakres przerwy wynosi od 10 do 100 dni.
Wszystkie interakcje możemy bardzo precyzyjnie planować.
Można określić maksymalną ilość interakcji z danym kontem w ciągu jednego dnia, tygodnia… (nie spamujemy bezsensownie kont innych użytkowników poprzez np lajkowanie 50 postów jeden za drugim).
Możemy ustawić określoną ilość i rodzaj prowadzonych interakcji z danym kontem, np 4 razy obejrzyj rolki, polub 4 posty, obejrzyj 4 relacje itd
Możemy ustawić okresy przerw pomiędzy kolejnymi interakcjami z danym kontem, np wejdź w interakcje ponownie po upływie 2 dni, 4 dni, 7 dni itd
Możemy określić godziny w jakich chcemy wchodzić w interakcje z danymi kontami.
Godziny mogą być ustawiane osobno dla każdego dnia tygodnia. Przykład harmonogramu na grafice.
Wszystkie te ustawienia można zmieniać w dowolnym momencie. Można również do nich wracać ponownie.
Wiadomości
Wiadomości powitalne.
System może automatycznie wysyłać powitalne wiadomości do osób, które zaobserwowały profil. Treść wiadomości ustalasz Ty, może być dowolna.
W wiadomości można podziękować za obserwację, zaprosić do śledzenia innych kanałów, do swojego sklepu, na landing page, ofertę czy też umieścić dowolne linki przekierowujące w miejsce w jakim chcesz aby znalazła się ta osoba.
Wiadomości masowe-bezpośrednie.
System może też wysyłać masowo bezpośrednie wiadomości . Podobnie jak w wiadomościach powitalnych ich treść może być dowolna oraz mogą zawierać dowolną ilość linków, przykład: informacja o wydarzeniu, ofercie, promocji, szkoleniu, nowościach, artykule na blogu, czy też nowym filmie na youtube, itp.
Rodzaje wiadomości jakie może generować InstaBooster:
- wiadomość powitalna – wysyłana do osoby, która zaobserwowała Twój profil ( może zawierać dowolną treść oraz dowolne linki ),
- wiadomość powitalna spersonalizowana – wysyłana do osoby, która zaobserwowała Twój profil, w nagłówku zwraca się po imieniu, np Hej Tomku … ( może zawierać dowolną treść oraz dowolne linki ),
- wiadomości masowe – masowe wiadomości do osób, które już zaobserwowały Twój profil, ale nie było z nimi wcześniej kontaktu. Można wtedy wysłać wiadomości o tym co się aktualnie u Ciebie dzieje, np.: informacja o wydarzeniu, ofercie, promocji, szkoleniu, nowościach, artykule na blogu, czy też nowym filmie na youtube, itp,
- wiadomości bezpośrednie do osób, które obserwują dany (wskazany przez Ciebie) profil,
- wiadomości bezpośrednie do osób, które obserwują dany (wskazany przez Ciebie) hasztag,
- wiadomości bezpośrednie do osób, które lajkują posty w danym (wskazanym przez Ciebie) profilu ale go nie obserwują,
- wiadomości bezpośrednie do osób, które używają dany (wskazany przez Ciebie) hasztag w swoich postach,
- wiadomości bezpośrednie do osób, które używają dany (wskazany przez Ciebie) hasztag w swoich relacjach,
- wiadomości bezpośrednie do osób, które używają dany (wskazany przez Ciebie) hasztag w swoich rolkach.
- opcja : po wysłaniu przenieś do folderu głównego wiadomości,
- opcja: wyłącz powiadomienia o otrzymaniu odpowiedzi na wysłaną wiadomość,
- można stworzyć listę użytkowników, którzy mają zostać pominięci, np lista osób obserwujących dany profil, hasztag itd,
- możliwość personalizacji wiadomości z użyciem [username], [full_name], [first_name] osoby do której się zwracamy,
- możliwość stworzenia listy osób o określonym imieniu, do których będziemy wysyłać wiadomości, np wysyłanie wiadomości z ofertą imieninową. ( Hej Olu, za 3 dni są Twoje imieniny dlatego proponujemy Ci ….),
- odpowiedz na oczekującą wiadomość z ustalonego szablonu,
- polubienie dla wiadomości przychodzącej,
- brak polubienia wiadomości przychodzącej.
Treści wiadomości powitalnych jak i masowych mogą być zmieniane w dowolnym czasie i momencie. Jeśli masz np promocję na dany produkt w danym tygodniu a w kolejnym na inny, po upływie tygodnia można zmienić treść mówiącą o promocji na nową obowiązującą w kolejnym tygodniu.
W przypadku wysyłki wiadomości jest możliwość dodatkowej filtracji kont.
Można określić następujące kryteria:
- ilość obserwujących dane konto, np. minimalna ilość obserwujących osób dane konto to 300,
- staż konta – jak długo istnieje dane konto, np minimalny czas istnienia konta to 6 miesięcy,
- ilość opublikowanych postów, np minimalna ilość opublikowanych postów na danym koncie to 50,
- język, np. docieraj tylko do kont prowadzonych w języku polskim,
- pomiń osoby które obserwuję – przy wysyłce wiadomości masowych system pomija osoby. które są przez ciebie obserwowane,
- pomiń profile, z którymi wcześniej już pisałem/pisałam,
- pomiń osoby, którym wysłałeś/wysłałaś prośbę o umożliwienie obserwacji.
Bliscy znajomi
Funkcja "Bliscy znajomi " i wzrost konwersji z relacji.
Bliscy znajomi na Instagramie to funkcja, która pozwala użytkownikom tworzyć specjalną listę wybranych obserwujących, z którymi chcą dzielić się treściami.
Ta funkcja pozwala na stworzenie prywatnego kręgu odbiorców, z którymi dzielisz się wybranymi treściami. Gdy korzystasz z tej funkcji, posty dla Twoich bliskich znajomych są oznaczone białą gwiazdką wokół zdjęcia profilowego i świecą się na zielono, co jest sygnałem, że treści są widoczne dla wybranej grupy osób. Dzięki temu, możesz wprowadzić większą kontrolę nad tym, kto widzi Twoje treści, ciesząc się jednocześnie większą bliskością z grupą bliskich znajomych.
Ponadto Twoje treści wyświetlane są jako pierwsze osobom z grupy “Bliskich znajomych”.
Co Ci to daje ?
Zasięgi. Twoje relacje docierają do większej ilości osób, wyświetlane są w pierwszej kolejności, zasięg nie jest obcinany przez IG.
Konwersja. Większe zasięgi = więcej potencjalnych klientów a co za tym idzie większa sprzedaż.
Relacja. Twoi obserwujący nawiązują bliższą relację z Tobą, Twoją marką. Czują się docenieni.
Poniżej zdjęcia przedstawiające ilość wyświetleń relacji przed dodaniem obserwujących do grupy “Bliscy znajomi” oraz po dodaniu.
Pobieranie kontaktów: adres email, numer telefonu
InstaBooster pozwala na pobieranie kontaktów w postaci numerów telefonów oraz adresów e-mail.
Są to kontakty umieszczone na profilu użytkownika jako publiczne. Jest to szczególnie przydatne gdy chcesz zadzwonić z ofertą lub wysłać mailing. Np jeśli sprzedajesz kosmetyki możesz uzyskać numery tel i adresy e-mail salonów kosmetycznych. Instabooster może pozyskiwać od kilkuset do kilku tysięcy kontaktów dziennie.
Mając takie kontakty możesz w bardzo łatwy sposób dotrzeć do kilkuset osób dziennie.
Przykład: wysyłasz kampanię do osób, które obserwują hasztag “treningiwdomu”.
Treść wiadomości: Hej. Przeglądając instagram trafiłem na Twój profil i zauważyłem, że interesują Cię treningi w domu. I tutaj muszę Ci powiedzieć, że idziesz w bardzo dobrym kierunku. Wiele osób uważa, że brak czasu na pójście na siłownię jest dobrą wymówką aby nic nie robić. A przecież jest tyle sposobów na trenowanie bez wychodzenia z domu, poświęcając zaledwie 15 minut dziennie. Żeby nie być gołosłownym zobacz jaki efekt osiągnęła Dżesika po zaledwie 3 miesiącach (zdjęcie Dżeski). Ten sam, a nawet lepszy efekt możesz osiągnąć Ty. Tutaj (link do landing page z ofertą planu treningowego) znajdziesz gotowy przepis na Twój sukces. Pospiesz się, gdyż napisałem do 50 wybranych osób a link wygasa gdy otworzy go 10 osób. Twój osobisty trener Brajan.
To tylko luźny przykład na nawiązanie relacji i przesłanie oferty.
Od kogo możemy uzyskać numery telefonów oraz adresy e-mail:
– od osób obserwujących wskazany przez Ciebie profil,
– od osób obserwowanych przez wskazany przez Ciebie profil,
– od osób lajkujących posty w danym (wskazanym przez Ciebie) profilu,
– od osób używających określony, wskazany przez Ciebie, hasztag.
Wszystkie dane generujemy do pliku Excel.
Poniżej przykładowy format zbieranych danych:
Nazwa konta | Pełna nazwa | Liczba follwersów | Adres email | Numer telefonu | Link strony | Liczba postów | Opis bio |
---|---|---|---|---|---|---|---|
rad***** | Rad*** ******* | 48*** | rad***@g**.com | 501***** | www.ra****.pl | 71** | Pers*** (...) |
koz***** | Magd** ******* | 53**** | mag***@co**.pl | 531***** | www.for****.com | 76* | Pomog** (...) |
Poza wymienionymi powyżej danymi nasz system zbiera również informacje takie jak:
– liczba obserwowanych kont
– kategorie biznesu
– współczynnik zaangażowania
– lokalizacja
– link do konta
– informacja czy to konto prywatne
– informacja czy to konto biznesowe
– user ID
Dlaczego InstaBooster?
Dzięki temu narzędziu budujesz zaufanie w oczach Twoich klientów, stając się bardziej profesjonalnym w swojej branży. Nie musisz spędzać godzin na interakcji z obserwującymi – InstaBooster robi to za Ciebie! Zacznij korzystać z pełnego potencjału Instagrama już teraz!
Już wiesz, że to dla Ciebie!
Poznaj naszą strategię sukcesu. Wypełnij formularz – skontaktujemy się z Tobą.
Zobacz co mówią nasi klienci o InstaBooster
Zobacz efekty pracy InstaBooster
Zrozum Potencjał usługi InstaBooster
Naturalne i Skuteczne Zwiększanie Obecności na Instagramie wśród Twoich klientów.
Dlaczego warto wybrać InstaBooster?
Nasza usługa InstaBooster nie jest botem ani aplikacją. To specjalistyczna usługa oferowana przez naszą agencję marketingową, która pomaga w naturalnym i skutecznym zwiększeniu obecności na Instagramie w ściśle określonej grupie docelowej, gdzie znajduje się najwięcej Twoich klientów.
Nie jesteśmy botem!
Nie sprzedajemy fikcyjnych obserwujących z Indii, czy z Pakistanu. Nie sprzedajemy polubień nabijanych przez sztuczne konta, które nigdy nic od Ciebie nie kupią. Nasza usługa koncentruje się na autentycznych interakcjach z kontami, które istnieją i mogą coś od Ciebie kupić. Nasze działania prowadzą do naturalnego wzrostu Twojego konta i stabilnego przyrostu nowych obserwujących.
Z nami rozwijasz się szybko i bezpiecznie
Nasze działania są w pełni zgodne z wytycznymi i zasadami Instagrama. Codziennie, 24/7 aktualizujemy sposób naszej aktywności na Twoim koncie w oparciu o regulamin Instagrama. Dzięki temu pracujemy w sposób naturalny i w pełni bezpieczny, bez ryzyka blokady Twojego konta.
Zrozumienie Twojego biznesu
Wspólnie z Tobą dobieramy odpowiednią grupę docelową na podstawie tematyki, regionu oraz innych kryteriów, które są najbardziej odpowiednie dla Twojego profilu. Dzięki temu wybrani obserwatorzy, których chcemy pozyskać, są dla Ciebie najbardziej wartościowi i szansa sprzedaży twoich produktów i usług rośnie w zaskakujący sposób!
Profesjonalizm
Nasza agencja marketingowa od lat wspiera w budowaniu wizerunku naszych klientów. InstaBooster to tylko jedno z narzędzi, które wykorzystujemy, aby pomóc naszym klientom osiągnąć sukces na instagramie. Usługa InstaBooster stanowi idealne uzupełnienie pozostałych usług świadczonych przez naszą agencję.
Zaufaj Ekspertom
Naszym priorytetem jest zrozumienie Twoich obaw i potrzeb. Z tego powodu gwarantujemy, że InstaBooster jest w pełni transparentny, wiarygodny i dostosowany do Twojego biznesu. Nie podpisujemy kilkuletnich umów, nie zobowiązujemy naszych klientów do niczego. Jeżeli InstaBooster nie spełni Twoich oczekiwań, możesz zrezygnować z niego w każdej chwili. Ciekawostka: 98% naszych klientów tego nie robi
Ile to kosztuje ?
Teraz powinno pojawić się pytanie: Ile to kosztuje? W tym momencie nie znamy na nie odpowiedzi. Ale wiemy jak ją uzyskać. Tak jak wspominaliśmy wcześniej nie jest to bot tylko system do automatyzacji. System, który jest ustawiany specjalnie pod Ciebie. Bierzemy pod uwagę cele i efekty jakie chcesz osiągnąć, to czy masz już konto na IG czy dopiero będziesz zakładać i wiele innych czynników. Dlatego na początku prosimy Cię o wypełnienie ankiety, która pozwoli nam dostosować nasz system idealnie do Twoich potrzeb i rezultatów jakie chcesz osiągnąć a także określić precyzyjnie cenę usługi.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i rozwieją wszelkie wątpliwości.