Jak zostać królową Instagrama w branży makijażu, nawet gdy Instagram obcina Ci zasięgi.

In: Social Media

Instagram jest nieodłącznym elementem branży beauty.

Dla makijażystek, platforma ta stała się przestrzenią do pokazywania swoich umiejętności, budowania marki osobistej oraz nawiązywania kontaktów z klientami i innymi profesjonalistami. Niestety pomimo świetnych zdjęć, treści  instagram coraz bardziej obcina zasięgi publikowanych wpisów. Jest to mocno wkurzające, szczególnie gdy tyle pracy wkładasz w przygotowanie treści do publikacji.
Mało tego aktualnie zostaje wprowadzona opcja, która jeszcze bardziej ograniczy dostęp do odbiorców, nawet gdy używasz płatnych reklam.  Meta (właściciel facebook-a i instagram-a) wprowadza jeszcze w tym roku dla użytkowników abonamenty. Każda osoba, która wykupi sobie taki abonament nie będzie miała wyświetlanych promowanych postów oraz reklam. Tak więc nawet jeśli inwestujesz w płatne reklamy ich zasięgi zaczną spadać.

Na szczęście jest rozwiązanie tego problemu.

 

“Instabooster” jest  innowacyjnym narzędziem, które przyspiesza i ułatwia osiąganie sukcesu w tej dynamicznie zmieniającej się przestrzeni online. Mało tego. Wszelkiego rodzaju ograniczenia, obcinanie zasięgów, w żaden sposób nie wpływają na jego działanie. Skuteczność w docieraniu do wybranych grup odbiorców jest cały czas na najwyższym poziomie.Poniżej przedstawiamy praktyczne zastosowania „Instabooster” przez makijażystki.


Co powoduje sukces na instagramie i jak Ty możesz go osiągnąć.

Doskonale wiesz, że posiadanie dużej ilości obserwujących na Instagramie buduje wartość Twojej marki, czyni z Ciebie eksperta w branży, dostarcza wartościowych klientów, pozwala na podniesienie cen za usługi. 
Dodatkowo pozwala na rozszerzenie swojej działalności o nowe produkty i usługi a także skalowanie swojej działalności. Skalowanie pozwala na sprzedaż produktu lub usługi na większą skalę do większej liczby klientów tym samym czasie, np kursy online, szkolenia z makijażu.

 

Interakcje kluczem do posiadania dużej ilości obserwujących.

Znamy już Twoje doświadczenie i kreatywność w dziedzinie makijażu. Twoje treści są naładowane wiedzą i widać w nich dużo talentu i pasji. Widzimy również wielki potencjał do rozwoju Twojego konta. A jednak nie rozwija się ono w tempie jakiego oczekujesz.

Największym problemem na instagramie są obcinane zasięgi.

Co z tego, że masz super wartościowe treści, świetne zdjęcia Twoich prac skoro nie możesz pokazać ich większej ilości osób. Niestety to jest bolączka dzisiejszych czasów. Chcesz dotrzeć do większej ilości osób to PŁAĆ ZA REKLAMĘ – i to nie mało.

Jest jeszcze drugi sposób – aktywność, czyli interakcje.

Na pewno zauważyłaś, że kiedy już znajdziesz wolną chwilę i zaczniesz przeglądać wpisy innych osób, oglądać ich rolki, relacje, komentować, to tak samo zwiększa się aktywność na Twoim koncie.
Dostrzegają oni co robisz i przychodzą do Ciebie sprawdzić kim jesteś, co robisz ciekawego. I to jest prosty wzór: im więcej interakcji generujesz, tym więcej interakcji pojawia się na Twoim koncie.
I jeszcze nie musisz za to płacić – ale czy na pewno?
W końcu poświęcasz swój czas. Ile musiałabyś go poświęcić aby mieć 200 000 obserwujących, aby Twoje wpisy lajkowało kilkadziesiąt tysięcy osób, komentowało kilkaset osób ? Odpowiedź brzmi: OKOŁO MNÓSTWO 🙂 Tak naprawdę musiałabyś tylko to robić. A gdzie tu czas na pracę, dla siebie, dla rodziny ?
Pomyślisz zapewne: To jak to jest, że taka Magda Pieczonka ma ponad 700 000 obserwujących?
Włożyła w to mnóstwo czasu, poświęceń i pieniędzy. Aktualnie nadal wkłada dużo pieniędzy aby opłacić osoby, które robią to za nią.

Wimy już, że interakcje są fundamentem  budowy społeczności na instagramie.

Wyobraź sobie, że ty robisz makijaże, prowadzisz warsztaty, spędzasz czas z rodziną i przyjaciółmi a Twoje konto na instagramie wchodzi w interakcje z innymi użytkownikami. Mało tego, generuje interakcji innych użytkowników na Twoim koncie.
Tak właśnie działa InstaBooster. Wykonuje te czynności za Ciebie na skalę, jakiej nie osiągnęłabyś nigdy sama ( za krótka doba) a zatrudnienie ludzi, którzy mieli by to robić w Twoim imieniu kosztowałoby majątek.

Jakie rodzaje interakcji u innych użytkowników może realizować InstaBooster:

  • polubienia relacji,
  • polubienia postów,
  • obserwowanie i odobserwowywanie,
  • polubienia rolek,
  • oglądanie rolek,
  • oglądanie relacji,
  • komentowanie,
  • powitalne wiadomości,
  • wiadomości bezpośrednie,
  • wysyłanie wiadomości spersonalizowanych, np.: “Hej Tomek…”.

Jeśli chodzi o automatyczne komentarze do Twojej grupy docelowej, są one spersonalizowane.

Możesz sama ustalić ich treść, nawet z użyciem emotikon. System będzie generował do 30 komentarzy dziennie do Twojej grupy docelowej pod ich zdjęciami,rolkami itp.

Można ustawić okres przerwy pomiędzy kolejnymi komentarzami na danym profilu. Zakres przerwy wynosi od 10 do 100 dni.

Z kim może wchodzić w interakcje InstaBooster, gdy Ty pijesz kawę:

  • interakcje z osobami, które obserwują dany profil, może to być profil wskazany przez Ciebie, np Magdy Pieczonki
  • interakcje z osobami, które polubiły rolkę na tym wskazanym profilu,
  • interakcje z osobami, które lajkują posty (ale nie obserwują danego profilu),
  • interakcje z osobami, które używają w postach dany hasztag, np #makijażśłubny, #makijażwieczorowy itd
  • interakcje z osobami, które lajkują posty z danym hasztagiem ,
  • nterakcje z osobami, które polubiły dany hasztag ,
  • interakcje z osobami, które polubiły miejsca po geolokalizacji np  jakieś studio makijażu w okolicy, zakład kosmetyczny, studio fotografii ślubnej itp
  • interakcje z osobami,  które polubiły zdjęcia z określoną lokalizacją.

Interakcje napędzają Twoje konto. Im więcej interakcji generuje Twoje konto, tym więcej otrzymujesz Ty w zamian. Tym szybciej rośnie Twoja społeczność, tym więcej zarabiasz.


Bezpośrednie wiadomości ( DM ) maszynka do zarabiania

Czasem nie mamy czasu przeglądać internetów, fejsbuków i innych kanałów. Nie wiemy więc co się w świecie dzieje. Wiele rzeczy umyka. Ale wystarczy, że ktoś do nas napisze wiadomość i wracamy do gry. Nie każdy przegląda internety ale każdy odczytuje wiadomości.

I tutaj pojawia się ogromna szansa dla Ciebie. Z pomocą przychodzi InstaBooster.
Nasz system może automatycznie wysyłać bezpośrednie wiadomości do setek tysięcy ludzi.

Wiadomości powitalne.

System może automatycznie wysyłać powitalne wiadomości do osób, które zaobserwowały Twój profil.
W wiadomości można podziękować za obserwację, zaprosić do śledzenia innych kanałów, skierować na stronę z rezerwacją wizyty, czy też umieścić dowolne linki.
Ale to nie koniec możliwości.

Wiadomości masowe-bezpośrednie.

System może też wysyłać masowo bezpośrednie wiadomości . Można wtedy wysłać takie wiadomości jak, np.: informacja o szkoleniu, usługach, promocjach,ofercie, nowościach, artykule na blogu, czy też nowym filmie na youtube, itp.

Rodzaje wiadomości jakie może wysyłać InstaBooster:

  1. wiadomość powitalna – wysyłana do osoby, która zaobserwowała Twój profil ( może zawierać dowolne linki ),
  2. wiadomość powitalna spersonalizowana – wysyłana do osoby, która zaobserwowała Twój profil, w nagłówku zwraca się po imieniu, np Hej Tomku … ( może zawierać dowolne linki ),
  3. wiadomości masowe – do osób, które już zaobserwowały Twój profil, ale nie było z nimi wcześniej kontaktu.
  4. wiadomości bezpośrednie do osób, które obserwują dany profil (wskazany przez Ciebie), np wiadomości do osób, które obserwują profil Magdy Pieczonki,
  5. wiadomości bezpośrednie do osób, które obserwują określony hasztag, np osoby lubiące #makiajż, #makijażślubny, #szkoleniamakijaż
  6. wiadomości bezpośrednie do osób, które lajkują dany profil (wskazany przez Ciebie) ale go nie obserwują, np redlipstickmonster
  7. wiadomości bezpośrednie do osób, które używają dany hasztag w swoich postach.

W przypadku wysyłki wiadomości jest możliwość dodatkowej filtracji kont.
Można określić następujące kryteria:

  • ilość obserwujących dane konto, np. minimalna ilość obserwujących to 1000,
  • staż konta – jak długo istnieje, np minimalny czas istnienia konta 6 miesięcy,
  • ilość opublikowanych postów, np minimalna ilość opublikowanych postów to 50,
  • język, np. docieraj tylko do kont prowadzonych w języku polskim.

Jak widzisz system IntaBooster stanowi innowacyjne rozwiązanie, które zmienia oblicze strategii makijażystek na Instagramie, pomagając im zautomatyzować i optymalizować swoje działania w mediach społecznościowych. Poprzez funkcje takie jak automatyzacja interakcji, strategiczne targetowanie, personalizowane komentarze i wiadomości, narzędzie to umożliwia profesjonalistom z branży beauty zwiększenie swojej widoczności i zaangażowania online. InstaBooster oferuje również bogate możliwości analityczne i funkcje pozyskiwania kontaktów, które są niezbędne do rozszerzenia sieci kontaktów i zrozumienia potrzeb swojej publiczności. Ostatecznie, dzięki możliwościom, jakie oferuje InstaBooster, makijażystki mogą rozwijać profesjonalizm, budować zaufanie i stać się autorytetem w branży beauty na Instagramie.

 

 

Już wiesz, że to dla Ciebie!

Poznaj naszą strategię sukcesu z InstaBooster. 
Kliknij poniższy guzik i wypełnij formularz – zadzwonimy do Ciebie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak możemy Ci pomóc?

Chcesz omówić się pomysły na nadchodzący projekt lub kampanię? Chcesz przekształcić swój biznes dzięki wdrożeniu pełnego potencjału marketingu online?
Chcesz uzyskać lepsze efekty?